Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het voordat je verstandskies helemaal door is?

Ik heb sinds een paar dagen verschrikkelijk veel pijn achter in mijn mond (rechts onderin). Ik voel weleens met mijn tong en voel dat er een tand aan zit te komen. Hoelang duurt het voordat deze kies helemaal klaar is met groeien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
34.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat kan enkele weken duren, als je veel pijn hebt, dan kan het goed zijn om naar de tandarts te gaan, er kan een beetje tandvlees over de kies zijn gegroeid, wat het doorkomen vermoeilijkt, door dat te verwijderen, kan de pijn aanzienlijk minder worden, ook kan er een ontsteking bij de kies zitten, wat de pijn ook verergert, ga dus bij veel pijn even naar je tandarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij is hij al 20 jaar bezig en nog niet geheel door..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat die er gewoon niet door komt doordat die te schuin groeit (plat ipv rechtop). Bij mij was dit langs beide kanten het geval en die moesten operatief verwijderd worden. Ik denk dat je best eens bij de tandarts gaat als je te veel pijn hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan heel lang duren voordat je verstandskiezen helemaal door zijn. En bij sommige komen ze nooit en bij andere wel. En en de een heeft er heel veel last van en de ander helemaal niet. Dus mijn advies zou zijn. Maak een afspraak bij de tandarts! Die kan jou alles vertellen over hoe het er voorstaat met JOU verstandskiezen. Sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding