Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe slaap ik met een blokbeugel?

Hallo,
ik heb eergisteren een blokbeugel gekregen maar in de nacht moet ik hem altij uit doen :-(.
ik kwijl echt enorm en de moeite is te groot om hem dicht te houden, ik kan niet op mijn rug slapen, ik slaap altijd op mijn zij:-(
heeft iemand tips hoe je slaapt met een blokbeugel in?

Toegevoegd na 2 minuten:
Hallo,
ik eb eergisteren een blokbeugel gehad maar het slapen ermee lukt mij niet.
ik heb in bed nie de kracht om mijn lippen op elkaar te houden ( dat is zwaar met een blokbeugel) dus ik kwijl enorm!
en daarom kan ik dus niet slapen:-(
heeft iemand tips hoe ik ermee kan slapen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is gewoon een kwestie van wennen. Die beugel moet niet uit dus je moet proberen om hem elke nacht langer in te gaan houden. Dat kwijlen is niet zo'n probleem. Leg een handdoekje op je nachtkastje of een doosje tissues. Over een paar weken weet je niet anders maar als je hem er nu steeds uithaalt ga je er ook niet aan wennen.

Dus als je hem vannacht er om 12 uur uithaalde mag die er de komende nacht niet eerder dan half 1 uit en zo elke nacht een half uur langer tot je gewoon doorslaapt met de beugel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding