wat te doen aan een gaatje in je kies ik ga pas over 2 maande naar de tandarts ?

?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.6K

Antwoorden (3)

de tandarts bellen, je 6-maandelijkse controle over 2 maanden is in essentie maar een controle, je kan een afspraak bij je tandarts maken om het te laten vullen,
12 jaar geleden
Een afspraak op kortere termijn maken en specifiek daarvoor naar de tandarts gaan. Voor gaatjes kan je apart een afspraak maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je zelf dat je een gaatje hebt of heeft de tandarts dat geconcludeerd en moet je nu 2 maanden wachten voordat je de vervolgafspraak hebt? Als je zelf denk dat je een gaatje hebt kun je de tandarts bellen en een afspraak maken om het zo nodig te laten vullen. Als de tandarts het gaatje heeft ontdekt en je moet nog 2 maanden wachten voordat je je vervolgafspraak hebt blijf je je tanden net als anders 2x per dag, 2 minuten poetsen zodat de kans klein is dat de cariës zich uit gaat breiden. Succes!