Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben erg afgevallen met het gevolg dat ik ingevallen wangen heb. Ik heb volledig kunsgebit op implantaten. Hoe krijg ik weer vollere wangen??

Kan mijn gebit zo opgevuld worden zodat ik weer vollere wangen krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
heb je nu een gezond gewicht?
op welke manier ben je afgevallen en hoe snel ging het?
soms als je te snel afvalt, kan je lichaam het niet goed bijbenen en kun je last krijgen van overtollig vel of in jouw geval ingevallen wangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb meer dan 20 jaar ( met tussenpozen)
te snel werkende schildklier. In6 maand 8 kl. af gevallen.Was met moeite 63 kl en nu 55kl. Heb nu de radioaktieve jodium capcule 3 weken geleden gehad. Ben (ijdele) vrouw van 69 en lengte 1.73
Ritsuka
11 jaar geleden
eet je verder gezond en genoeg op een dag?
want met je gewicht zit je momenteel op een BMI dat ondergewicht aangeeft.
BMI alleen zegt natuurlijk niks over je gezondheid, ik ken je verder ook niet, maar ik denk dat een gewicht van 60 kilo of meer gezonder voor je is, en dat je gezicht er dan ook wat voller uitziet.
Laat in elk geval bij een huisarts of dietiste controleren of je momenteel wel genoeg eet en alles binnenkrijgt wat je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor het antwoordt. Ik zal het met een diëtiste bespreken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Helaas, je gebit opvullen, zodat je voller wangen krijgt, gaat niet lukken. Er zijn cosmetische ingrepen mogelijk om een voller gezicht te krijgen, maar die kan je beter met een plastisch chirurg bespreken. Of het wordt meer eten en weer aankomen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eet best veel. En snoep graag. Medicijnen voor snel werkende schildklier.
Ritsuka
11 jaar geleden
veel snoepen is niet zo gezond voo je. Je kunt beter proberen om meer te eten van gezonde dingen.
schakel over op roomboter op brood en om te bakken (of kokosolie), drink volle melk en eet volle yoghurt etc. Meer avocado en noten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding