Raar bubbeltje op mijn tandvlees , wat is dit ?

Ik heb nu een soort bubbeltje met vocht ( denk ik ) erin op mijn tandvlees en als ik erop druk dan plopt / knapt hij open en dan is het gewoon weg. Het doet ook geen pijn ofzo , maar ongeveer een maand later dan komt het weer op het zelfde plekje een bubbeltje en dan druk ik er weer op en dan een maand later komt het weer .. enz.. enz.. Dit heb ik al sinds 2 jaar geleden ofzo , Kan iemand uitleggen wat dit is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of een fistel.

Antwoorden (3)

dat heb ik laats ook gehad het is een soort blaartje op je tandvlees, je kan het beste eraf blijven dan gaat het weg, je kan ook ''dag aft'' kopen. Dat heeft ,mij erg geholpen.
op wikipedia kun je meer informatie vinden :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik denk niet dat het aften zijn , als ik ze kapot druk komt er geen bloed uit en het doet ook geen pijn , het is wel irritant ik voel het bobbeltje wel zitten , daarom druk ik hem kapot dan is het weg.
Gelukkig zijn dit geen aften, want die zijn erg pijnlijk.
Deze bobbeltjes komen heel snel op en binnen een paar uur knappen ze weer stuk en zijn dan weg.
Mogelijk is het toch een vorm van bacteriën, die heel snel vermenigvuldigen.
Ik heb geen idee of er een naam voor bestaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan een fistel zijn.
Het beste kun je aan je tandarts advies vragen wat je kunt doen, aangezien het op je tandvlees zit.
Het kan een symptoom zijn van een onderliggend probleem.

Toegevoegd na 46 seconden:
Kijk anders ook eens op www.tandarts.nl kijken of je daar zelf dit weekend iets kunt vinden.