Hoeveel kost het om doorzichtige blokjes te nemen bij blokjesbeugel?

Ik heb nu een jaar een blokjesbeugel, maar stoor me erg aan wanneer ik me op foto's zie lachen met die beugel. Nu hoor ik dat er ook doorzichtige blokjes bestaan en zelfs een wit ijzerdraadje. Maar hoeveel kost dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje :)

Antwoorden (1)

1000 tot 2500 euro per kaak, je hebt 2 kaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow zoveel?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je aan dit antwoord en waar zit.het verschil van 1500 euro in?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoorde van iemand dat de prijs mee viel! Maar in de 1000 valt niet mee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het verschil zit hem in het aantal behandelingen dat je nodig hebt, ik had het gevonden, maar ben de link kwijt, hier een nieuwe, met andere prijzen, maar niet goedkoper:
www.perfectsmile.nl/onzichtbare-beugel/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit ook verschil tussen de kosten van alleen de beugel en de arbeidskosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is toch niet de vraag van TS?
TS heeft al een gewone blokjes beugel en wil graag weten hoeveel duurder doorzichtige blokjes zijn. Bij mij waren er geen meerkosten aan verbonden, maar deze zijn wel gelijk gezet.
Nu je al zilverkleurige hebt kun je vragen of de orthodontist de bovenste snijtanden wil vervangen. Dit kost enkele tientjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dit het bedrag van een hele beugeltijd van het begin tot het eind en dus geen antwoord op de vraag.