Waar kan je gratis orthodontische behandelingen krijgen van studenten?

Mijn vriendin werd in de jaren 80 altijd gratis behandeld door studenten tandheelkunde.

Is er tegenwoordig ook nog zoiets?

Ik ben vooral op zoek naar studenten orthodontie, maar ook studenten tandheelkunde zou ik graag vinden.

Dank voor jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1.2K

Het beste antwoord

De behandelingen zijn niet gratis meer. Je kunt tegen een gereduceerd tarief je laten behandelen. Dit doe je door je aan te melden bij de universiteit (Amsterdam, Nijmegen en Groningen). Hier is een link van de universiteit van Nijmegen.
http://www.umcn.nl/Informatiefolders/4522-Tandheelkunde_aanmelding-i.pdf.
Het is voor de orthodontie nodig dat je een verwijsbrief hebt van je tandarts.