Hoe kan het dat ik hazentanden heb maar toch heb ik een beugel gehad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
3.2K

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je hem niet lang genoeg gedragen hebt, je beugel dan ;)

Misschien heeft de orthodontist nog wel een plan B met je gebid. Dat je bijvoorbeeld over een jaar een ander soort beugel krijgt om het af te maken zeg maar. (ik probeer je niet bang te maken, maar ik heb zelf ook 2 soorten beugels moeten dragen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas kan dat gebeuren. Ik heb nu ook voor de 2de keer in m'n leven een beugel aangezien ze weer uit elkaar gegroeid waren.

Volgens mijn orthodontist ligt het eraan dat ik mijn tong verkeerd gebruik waardoor er veel kracht op komt te staan.

Vraag het bijvoorbeeld aan je tandarts misschien valt er iets aan te doen.