Kan je na een tandwortelkanaal behandeling direct terug een ontsteking krijgen? Na 4 dagen nog heel veel pijn, algemeen ziekte gevoel, vermoeid, suf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1K

Het beste antwoord

Ja, bij een wortelkanaalbehandeling probeert de tandarts zo veel mogelijk ontstekingsmateriaal weg te halen. Dan krijg je een noodvulling. Bij mij hielp het ook niet en had ik de volgende dag een nog grotere ontsteking. Achteraf had ik de noodvulling eruit moeten halen zodat de rommel naar buiten kon. Dus ik zou zeggen, terug naar de tandarts. Alleen die kan er wat aan doen. Suc6