Vandaag zijn mijn verstandskiezen getrokken en heb ik neobrufen 600mg. Nu ga ik zo slapen, maar mag ik dan gewoon slaappillen? Zoja: welke?

Toegevoegd na 12 minuten:
Voor de info: Ik heb hier alleen Temazepam

Weet jij het antwoord?

/2500

Bedoel je benzodiazepinen (zoals oxazepam, temazepam)? Ja, dat mag. Alleen je vraag: "zo ja, welke" roept bij mij weer de vraag op of je dan verschillende soorten slaapmedicatie in huis hebt, of dat je naast benzo's nog andere middelen rekent onder slaapmedicatie.

Je bedoelt Ibuprofen 600 mg? Neobrufen bestaat niet. Hier is de bijsluiter: http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h23734.pdf Als er in de bijsluiter niets staat over het samen gebruiken met slaapmiddelen zou ik het voor alle zekerheid toch maar niet doen, beter voorkomen dan genezen. In feite kom je geen slaap te kort door het trekken van de verstandskiezen, je hebt er pijn door, daarvoor is ie ibuprofen....dan is de pijn even weg en kan jij rustig slapen. Toegevoegd na 3 minuten: Excuus, ik zag wel iets over neobrufen, maar dan alleen in spaans!!! Is dus in het nederlands Ibuprofen

Kan je gewoon doen, deed ik ook (temazepam 20mg caps) welterusten .

De kans bestaat dat je met die Brufen al genoeg slaperig wordt indien je jezelf niet te fel op het slapen fixeert. Indien je wél voor een slaappilletje kiest even voorgaande berichtjes lezen of huisdokter of dokter van wacht bellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100