Wat te doen tegen pijn bij het doorkomen van verstandskiezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een paracetamol.

Antwoorden (4)

Een eenvoudige pijnstiller innemen. Paracetamol, Alive, Aspirine of iets dergelijks.

Toegevoegd na 1 minuut:
Behandeling
In de meeste gevallen is paracetamol de veiligste manier om pijn te bestrijden. Het is te gebruiken bij veel soorten pijn, zoals kiespijn, hernia, rugpijn en pijn door verwondingen, operaties of ziekte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vroeg me af of dit het genezingsproces niet zou verstoren. (dat was de volgende vraag die ik stelde)
Druppels die ze bij baby's op doorkomende kiezen smeren schijnen erg goed te helpen. Gewoon even vragen bij de apotheek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede mondspoeling is aan te raden. En paracetamol helpt ook inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet vooral niet om goed te blijven poetsen op de plek waar de kies door aan het komen is. Het is geen prettig gevoel maar je moet voorkomen dat zich daar bacteriën onder het tandvlees gaan nestelen. Hoe schoner,hoe beter! :-)