Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het doet ontzettend zeer binnen mijn mond (niet mijn tandvlees) Wat kan het zijn?

Zie afbeelding, waar het pijltje stopt doet het flink pijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
968

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan ook een aft zijn, dat is een zogenaamde mondzweer. Het ziet eruit als een wit bultje. Gaat na een week ongeveer weg, hardnekkige na 2. Kun je niet veel tegen doen, behalve je mond goed schoon houden! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je nog onder de 20 bent, kan het zijn dat er een verstandkies doorkomt, en dat kan pijnlijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een blaartje dat je op je wang hebt gebeten of iets warms hebt gegeten.Spoelen met zout water wil wel eens helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een wondje.
Als je een beugel hebt dan kan het zijn dat de achterkant van de ijzerdraad van je beugen in je wang prikt, als dat zo is moet je dat aan je orthodontist zeggen, die heeft daar een speciaal soort rubbertje voor dat je op dat ijzerdraadje kan plakken en dan prikt dan rubbertje in je wang en niet dat ijzerdraadje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien zijn het de amandelen waar je last van hebt, als het niet over gaat even langs de huisarts gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het pijn doet waar dat pijltje stopt, zeg maar aan die ring rondom je keel, kan het ook een keelontsteking zijn met ontstekingsplekjes tot in je mond. Kuurtje halen bij de dokter en veel drinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar dacht ik ook aan sjeentje.
+

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding