ik zoek informatie over porseleinen tanden ?? wat is de prijs ervan ? en heeft iemand hier ervaring mee??

mijn vriendin zou graag porseleinen tanden hebben graag zou ik hiervan een idee hebben van de prijs en van ervaring van mensen hiervan ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Het beste antwoord

ongeveer 450 euro per kaakhelft. Dus ongeveer 900 euro om al je tanden te laten bleken.

Ze doen zeg maar van die porseleinen schildjes op je tanden die precies lijken op je eigen tanden. Ik heb dit al weleens gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bleken kost dan 900 euro maar wat kosten de porseleinen plaatjes dan ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prijs is inclusief plaatjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (1)

Nou euhh teneerste goed is het denk ik niet voor de tanden en dan de prijs is nogal duur hoor duss ja je kan ook whiting tandpasta's halen maar of die werken is de vraag