Ik heb echt heel gevoelige tanden, is het dan verstandig je tanden te laten bleken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

Als je tanden erg gevoelig zijn kan het irriteren of zelfs pijn doen. Tanden bleken is niet meer zo slecht voor je tanden als vroeger. Je tanden worden goed beveiligd tegen alle stralingen. Maak wel eerst een afspraak met de tandarts voor verdere informatie want die kan alles nakijken op tand gebied.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga inderdaad eerst even langs de tandarts of bel even voor advies. Er zijn momenteel twee veel gebruikte manieren voor tanden bleken: Laseren of met een aangepast bitje met pasta. Met de pasta dient het drie keer behandelt te worden en je kunt het zelf doen. Deze optie lijkt me dan veiliger wanneer je gevoelige tanden hebt maar laat de tandarts hier een eindoordeel over geven.