Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg een beugel en hen gelijk die Avond mijn eerste voetbaltraining. Hoe Pak ik dat aan?

Het is een slotjesbeugel alleen onderin, heb ik veel pijn met
De training ik wil het abdoluut niet afzeggen wat moet ik doen veel paracetamol slikken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Gwn gaan, je voetbalt niet met je mond neem ik aan.. Zolang de ortho niks raars doet met je voeten/benen is er niks aan de hand..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verwacht niet dat het veel pijn zou doen. Ik heb zelf nooit last van gehad en ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die extra pijn had bij bepaalde acties met de beugel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt wel mee stelt eerste dag nog niks voor na een week begin je pas echt last te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon gaan, dat leid juist af en dsan denk je niet aan de pijn, nog sterker leef je uit, dan slaap je snel en na een nacht is het ergste waarschijnlijk over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het veel pijn doet is per persoon verschillend. De een ervaart het als een naar gevoel, de andere als pijn. Zelf heb ik met een slotjesbeugel geen echte pijn gehad, alleen een naar trekkend gevoel waar paracetamol goed tegen hielp. Dus wat je zou kunnen doen is direct na het plaatsen van de beugel een paracetamol nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oow dat valt wel mee hoor, alleen moet je zorgen dat je geen elleboog tegen je tanden krijgt :D
Het valt wel mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding