Ik krijg een beugel en hen gelijk die Avond mijn eerste voetbaltraining. Hoe Pak ik dat aan?

Het is een slotjesbeugel alleen onderin, heb ik veel pijn met
De training ik wil het abdoluut niet afzeggen wat moet ik doen veel paracetamol slikken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (6)

Gwn gaan, je voetbalt niet met je mond neem ik aan.. Zolang de ortho niks raars doet met je voeten/benen is er niks aan de hand..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verwacht niet dat het veel pijn zou doen. Ik heb zelf nooit last van gehad en ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die extra pijn had bij bepaalde acties met de beugel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt wel mee stelt eerste dag nog niks voor na een week begin je pas echt last te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon gaan, dat leid juist af en dsan denk je niet aan de pijn, nog sterker leef je uit, dan slaap je snel en na een nacht is het ergste waarschijnlijk over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het veel pijn doet is per persoon verschillend. De een ervaart het als een naar gevoel, de andere als pijn. Zelf heb ik met een slotjesbeugel geen echte pijn gehad, alleen een naar trekkend gevoel waar paracetamol goed tegen hielp. Dus wat je zou kunnen doen is direct na het plaatsen van de beugel een paracetamol nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oow dat valt wel mee hoor, alleen moet je zorgen dat je geen elleboog tegen je tanden krijgt :D
Het valt wel mee.