waar kan ik een ANGST tandarts vinden omgeving hoorn n.h?

Ben vroeger n.a misbruikt door de school tandarts en ECHT HEEEEEL erg bang. Ik wil graag onder narcose

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2.9K
Kimath
12 jaar geleden
Wat vervelend, ik hoop dat je een goeie kunt vinden.

Het beste antwoord

Ik weet niet of je Alkmaar te ver vind vanaf Hoorn, maar in het MCA (ziekenhuis van Alkmaar) zijn ze echt súper goed wat betreft angsttandartsen! Niet alleen gewone angst voor tandarts, maar ook extreme angsten behandelen ze. Je moet wel een doorverwijzingsbriefje hebben van je huidige tandarts, of als je die niet meer hebt/niet meer heen durft dan van je huisarts.Persoonlijk zou ik de reis tussen Hoorn en Alkmaar er voor over hebben, want ze zijn daar echt goed. Hier vind je meer info: http://www.mca.nl/webframe/modules/mod_webcontroleur/voorkant.php?id=966

Je hebt ook TCN in Alkmaar (ook in rest van Nederland misschien, ik wil niet gelijk kwaad spreken over het hele bedrijf. Ik bedoel echt die in Alkmaar), maar daar zou ik tegen willen waarschuwen. Mijn zusje is daar meerdere malen onder behandeling geweest, en ze stuurde spookrekeningen van hier tot Tokio....Allemaal dingen die ze nooit hadden gedaan stonden op de rekening en aan har angst hebben ze, ondanks dat ze beweerde angsttandarts te zijn en bij eerste gesprek haar beloofde te helpen, helemaal niks gedaan....

Maar ja, misschien vind je Alkmaar überhaupt te ver...In dat geval zou ik het niet weten, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je advies!!!

Andere antwoorden (2)

Ik heb gewoon angst tandarts Noord Holland bij google ingetypt en zag meerdere plekken waar je terecht kunt.

Btw: Erg dat je misbruikt bent, ik hoop dat je hier ooit overheen komt :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet dichtbij Hoorn maar ze zijn wel ontzettend goed. ze hebben zelfs een speciale angst poli!

ACTA in Amsterdam.