Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een oorontsteking krijgen van een ontsteking in bv een wortelpunt? Vorige week heeft de dokter een fikse Oorontsteking ontdekt

Ik heb al een maand last van mijn mond Mijn tandvlees voelt al die tijd al pijnlijk en dik aan maar je ziet niks Ik ben bij de tandarts geweest 2 weken geleden maar hij zag ook niks Heb nu oordruppels maar voel geen verlichting De tandarts wil er niet meer naar kijken maar ik heb het idee dat het van mijn kies komt die al dood is Waarom weet ik niet Het begon met ontstoken tandvlees en nu heb ik een middenoorontsteking

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
16.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"De tandarts wil er niet meer naar kijken" Heb echt een hekel aan dat soort (tand)artsen, ik zou direct overstappen als mijn tandarts weigert naar mijn probleem te kijken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook precies wat ik morgen ga doen! Een arts is er toch om mensen te helpen ipv te weigeren...
Bestaat er eigenlijk iets om een klacht in te dienen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het zou best mogelijk kunnen zijn want klachten vanuit de kaak kunnen ook oorklachten veroorzaken. Als je denkt dat dicht echt komt door je tanden, zou je eens kunnen vragen of er een overzichtsfoto gemaakt kan worden van je gebit. Hierop kunnen ontstekingen waargenomen worden. Als je tandarts zelf geen overzichtsfoto's maakt, kun je ook een doorverwijzing naar een kaakchirurg vragen waar ook zo'n foto gemaakt word. Om te testen of je tand zoals je zelf zegt dood is, kunnen ze ook met een apparaatje waarnemen bij de kaakchirurg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je reactie Het probleem is dat ik een tandarts en ziekenhuis fobie heb en naar de tandarts ga ik wel met enige moeite maar naar de kaakchirurg durf ik echt niet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden