Heeft iemand misschien een oplossing voor me? Vakantie geboekt op 7 Juli. Afspraak zenuwbehandeling op 25 Juli!

Ik kan mijn vakantie niet zomaar wijzigen. Dus heeft iemand misschien informatie voor me voor een ander goeie Tandartspraktijk die zenuwbehandeling behandeld? Of een Endodontoloog? Het liefst dichtbij Rotterdam.

(Endo Rotterdam was op 25 Juli)
(Volgens mijn Tandarts moet ik dit gedaan hebben binnen 2 maanden, want anders moet hij der uit)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

heeft je tandarts geen collega die het over kan nemen van hem?

bij een zenuwbehandeling krijg je overigens een noodvulling die een tijd kan blijven zitten voor ie vervangen gaat worden door de vast vullen.

zitten ze nu allemaal vol, kan je misschien toevallig ineens een spontane maar zeer heftige aanval krijgen van zenuwpijn. toevallig in het weekend ook!!
er is vast wel een tandarts die bij noodgevallen iets voor je kan betekenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als beiden afspraken niet kan verzetten houdt het op.
een andere tandarts neemt vaak geen nieuwe patiënten aan.
veel tandartsen hebben een 3 jarige studie aan hun opleiding geplakt en zijn dus al endodontoloog. misschien was het handig geweest als je had verteld dat je al een noodvulling had? vraag je tandarts eens hoe lang deze kan blijven zitten. als deze er niet al maanden zit kan je waarschijnlijk na de vakantie terugkomen. ze boren deze noodvulling eruit en reinigen de behandelde kies nog een keer. verder heb ik niet gezegd dat je zenuwpijn had. de wortelkanaal behandeling heb je dus al gehad.
zou dit niet het geval zijn dan zou je zenuwpijn kunnen faken zodat er een tandarts is die je wel MOET helpen in het weekend. succes
Misschien even bellen om te vragen of je datum vlak voor of na je vakantie kan plannen?