Hoe lang blijft je adem stinken na het trekken van een verstandskies?

Vraag is duidelijk genoeg lijkt me. Na 5 dagen begin ik te merken dat m'n adem stinkt. Ik spoel 3* per dag met het spoelmiddel en poets mijn tanden goed. Wat kan ik er nog meer tegen doen en hoe lang duurt dit nog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
55.7K

Het beste antwoord

Heel simpel: Tot je wonde is dichtgegroeid.

Je moet ze dan ook de kans geven om te genezen, spoelen is ok, maar blijf er weg met je tandenborstel voor een paar dagen. Je bloed is nog steeds het beste anti-bacteriëel genezend middel.

Tegenwoordig hechten ze alles, toen ik zo'n 15 jaar geleden naar de 'bekkenbeul' ging heeft hij eens 2 wijsheidstanden getrokken in 1 keer. Tot mijn verbazing hechte hij niets !
(Echt nog eentje van de oude stempel !)

Het was 's morgens en hij vertelde me om het bloed te blijven uitspuwen tot het bloeden gedaan was, dat was zo'n 4 uur later. Na een paar dagen was alles netjes dicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha idd ja dat had ik ook.

Andere antwoorden (3)

zodra je stopt met het spoelmiddel gaat je adem weer normaal ruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serieus? En wanneer mag ik stoppen. Heb er niks over gelezen of gehoord. En het spoelmiddel zelf ruikt wel naar menthol...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij moet je het gebruiken totdat het op is, meestal een week, want dan is de wond ook helemaal dicht en kan er geen vuil meer in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet niet, mag wel ! Blijf wel weg van de wonde met je borstel, geef ze tijd om te genezen.
Heb je nog hechtingen? Daar kan het aan liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hechtingen zitten er nog in. Lossen in 2 weken op volgens de kaakchirurg.
Niks eigelijk wachten tot het hersteld. Kan ff een paar weekies zijn. Gewoon door gaan met spoelen en poetsen Neem anders mond spray mee je tas of jas in. Ruik je altijd fris.