ik heb last van op ijs kauwen en koud water, wat kan ik er aan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
1.1K

Het beste antwoord

vooral Sensodyne Rapid doet wonderen
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Poetsen met Sensodyne (of een andere, soortgelijke tandpasta).. Volgens onze tandarts helpt dat echt.. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit betekent dat je tanden niet goed poetst, of je de verkeerde tandenborstel/tandpasta hebt. Ik zal ff naar de tandarts gaan en vragen welke je moet kopen voor jouw tanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn de laatste tijd toch heel veel reclames van euhm, sensodyne rapid. binnen 60 seconden heb je geen last meer(zeggen ze)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet op ijs kauwen en warm of lauw water gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie wel eens zo'n reclame op tv over sensodyne gevoelige tanden maar of het echt helpt? ik heb last van gevoelige tanden en gebruik elmex sensitive en die helpt echt super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sensodyne rapid volgens de reclame, ik heb er zelf ook wel last van, maar gebruik het niet. Ik geloof eigenlijk niet dat je na 60 sec. geen last meer hebt. Maar als je écht heel veels last hebt kan je het proberen.