Wat is hert verschil tussen neocate junior en elemental 028 of vivonex?

Ik zoek een elementaire formule (sondevoeding of drink voeding) zonder soja en koemelk en dit is een hele uitdaging. Kate farms en compleat vanilla bestaan helaas alleen in Amerika. Ik hoorde via een kennis dat Ze neocate junior neemt wat op basis van aminozuren is in plaats van eiwitten , maar dit is voor Babies bedoeld , kan een volwassenen dit nemen ? Het heeft wel vanille een aardbeien smaak. Vivonex en elemental 028 zijn niet te drinken en smaken heel erg zuur / bitter
Mijn arts vertelde me om het lekker zelf
Allemaal uit te zoeken

6 maanden geleden
Ritsuka
6 maanden geleden
Kun je een doorverwijzkng vragen naar een dietist die je kan helpen?
tinus1969
6 maanden geleden
Ben je al terug bij de huisarts geweest voor een onderzoek op coeliakie of Crohn? Gezien je eerdere vragen?
jc54
6 maanden geleden
Een alternatief voor koemelk is geitenmelk, of in sommige gevallen paardenmelk.
Anna95
6 maanden geleden
Er bestaat geen sondevoeding met andere soorten melk alleen met aminozuren ..
Anna95
6 maanden geleden
De huisarts schrijft deze normaal niet voor de diëtiste ook niet

Geef als eerste antwoord