Waarom kom ik zo snel aan?

Ik ben nu begonnen met bulken en ben in 28 dagen 6 kilo aangekomen terwijl ik maar 2780 callorieen eet hoe kan dit? Weeg momenteel 69 kilo ben 1.74

een jaar geleden
1.9K
Ritsuka
een jaar geleden
Blijkbaar heb je niet zoveel kcal nodig. Weet je nog met hoeveel kcal je stabiel op gewicht bleef?
tinus1969
een jaar geleden
Met een BMI van 23 ben je bovendien nog steeds op normaal gewicht. Wat eet je nu?
tinus1969
een jaar geleden
Het probleem is; plotseling meer eten zorgt niet voor spieropbouw. Bij sommige mensen zorgt intensief trainen voor spieropbouw, mits ze ook voldoende eten.
Svensenn
een jaar geleden
Ik bleef op gewicht met 1500 kcal eet nog 2770 train heel intensief werk in bouw
Svensenn
een jaar geleden
Sind ik begonnen ben bulken neem ik wel elke dsg creatine miss dat ook rol speelt
tinus1969
een jaar geleden
Hoeveel creatine? Wat drink je op een dag? Red bull?
Ritsuka
een jaar geleden
Door creatine kun je wat meer vocht vasthouden, maar dit is geen 6 kilo
Svensenn
een jaar geleden
Begon met 20 gram voor week nu 5 per dag
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Omdat het meer gaat om de balans dan om aantal calorieën. Door vaak te eten en onevenwichtige maaltijden, met teveel snelle koolhydraten, krijg je elke keer insulinepieken, die eerder zorgen voor vetopslag en de vetverbranding blokkeren. Bovendien zit niet iedereen hetzelfde in elkaar. Sommige dunne mensen kunnen heel veel eten zonder aan te komen, terwijl dikke mensen soms niet zoveel eten. Verder kunnen allerlei toevoegingen als kunstmatige zoetstoffen je lichaam ontregelen. Met de juiste balans in je voedingspatroon voel je je bij de juiste hoeveelheid verzadigd en hoef je geen calorieën te tellen.
Svensenn
een jaar geleden
Ja is wel heel lastig ik drink zelf geen frisdrank etc
erikn
een jaar geleden
Hi, ik denk dat het wel normaal is, jouw lichaam reageert nu eenmaal op zijn eigen manier op kalorie-inname. Als jij met 1500 kc op gewicht bleef, zegt dat al veel. Je nam nu meer dan 1000 kc per dag extra. Dat gaf je 1,5 kilo per week. Klinkt vrij normaal. Zelf heb ik ongeveer 2500 a 3000 kc nodig. Zit ik daar onder val ik af. Daarom ben ik altijd heel slank. Wil ik aankomen moet ik naar 3500 kc.
Kjansen020
een jaar geleden
Als je wilt aankomen om je spieren te ontwikkelen en je wilt niet teveel vet krijgen raad ik je de volgende cursus aan, goedkoper en duidelijker dan een cursus van Joel Beukers bijvoorbeeld: https://www.paypro.nl/producten/Droog_Trainen_Protocol_Mannen/44919/102948

Geef als eerste antwoord