Gaat creatine uit je lichaam?

Ik heb 7 dagen 20 gram creatine genomen om lichaam op te vullen in die week 1.5 kilo aangekomen. Zo ver gelezen heb is dat normaal daarna week onderhoud 5 gram per dag en nu 0.7 kilo kwijt terwijl ik in bulk zit? Hoe kan dat? Ik eet 2800 kcal per dag ben 66.8 kilo en 1.72

een jaar geleden
1.3K
Ritsuka
een jaar geleden
Door creatine kun je wat meer vocht vasthouden
Ritsuka
een jaar geleden
Schommelingen van 2-3 kilo is normaal hoor, dat heeft iedereen wel.
Ritsuka
een jaar geleden
https://bell-coaching.com/voeding/creatine/

Antwoorden (1)

Overtollig creatine breek je af tot creatinine en dat laatste plas je uit. Van creatine kom je niet aan; er zijn theorieën dat het de energiehuishouding van je spieren verbetert.
een jaar geleden