Ja, er zit een bepaald stofje in en als je daar teveel van binnenkrijgt kan je wat agressiever reageren.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Thecis
3 jaar geleden
En welk stofje is dat? En hoeveel zit daarvan in melk? Oftewel, hoeveel melk zou je moeten drinken dat een gemiddeld mens daar inderdaad agressief van wordt?
SentWierda
3 jaar geleden
@RICK010. Met alleen een opmerking en zonder bron komen we er niet. Wat is de bron?
Melk kan geen agressie veroorzaken, maar wel ADHD(-gedrag) versterken, hetgeen misschien agressief kan overkomen.
SimonV