Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kom je aan als je afvalt?

Ik probeer al een tijdje af te vallen, maar kan het kloppen dat je na een tijdje een beetje aankomt doordat je spieren aan maakt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Spieren zijn zwaarder dan vet, ja dat klopt. Eerst val je af en als je gelijk sport, krijg je meer spieren en dat valt dan op doordat je iets aankomt.

Een goede hulp is ook de omvang van diverse lichaamsdelen zoals armen en benen, je taille en je heupen te meten met zo'n naai-meetlint. Houdt een lijst bij in een boekje met je gewicht, dan zie je als je een keertje niet of minder afvalt dat je wel centimeters verliest!

Het is voor veel mensen al raar dat ze meer moeten eten om af te vallen. Veel mensen die willen afvallen gaan altijd lijnen, op dieet!
Probleem is dat lijnen en op dieet gaan zelf of bij een club maar voor een tijdje helpt, zodra ze weer normaal gaan eten, komen ze weer aan.
Rara hoe kan dat?
Het ligt aan de combinaties, meestal mag je in principe alles eten, maar soms niet alles tegelijk en soms niet zoveel van het een als van het andere.

De grote vijanden zijn Suiker en Koolhydraten.

Denk je ik drink koffie zonder suiker: prima, ja is ook zo, maar je wilt niet weten hoeveel suiker er aan heel veel voedsel toegevoegd wordt, net als zout trouwens.
Wen je aan het altijd controleren van de ingrediënten als je iets koopt dat uit de fabriek komt. Even lezen, dan weet je meer.

Succes met afvallen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Het lijkt me niet handig iemands obsessie te versterken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding