Is Corona nog een probleem?

een jaar geleden
2K
ronron1212
een jaar geleden
Corona is er nog steeds en zal ook niet meer weg gaan er liggen op dit moment ongeveer 1000 mensen in het ziekenhuis.
jc54
een jaar geleden
Voor velen is het een probleem, voor anderen niet. Maar net hoe je er in staat, en of je besmet raakt.

Antwoorden (2)

Corona is van de voorpagina’s verdwenen, maar dat wil niet zeggen dat de pandemie voorbij is. Het is vrijwel zeker dat er nieuwe virusvarianten ontstaan – al zijn we daar door vaccins en eerdere besmettingen veel beter tegen gewapend.
een jaar geleden
kilkilmaster
een jaar geleden
Dankje voor je antwoord dit helpt me echt
Bordensteker
een jaar geleden
De vraag doelt op de situatie nu. De bron is een half jaar oud ...
Op dit moment is de overheersende gedachte dat het stoppen met werk en het zorgen maken om corona een grotere schade aan de maatschappij brengt dan de directe impact van het virus zelf.
een jaar geleden
Cryofiel
een jaar geleden
Dit is misschien JOUW allesoverheersende gedachte, maar zeker niet DE allesoverheersende gedachte.