Wat is het telefoonnummer voor het maken van afspraken voor een coronavaccinatie?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Je moet wachten op een oproep je kunt niet zo maar een afspraak maken.
Utrecht
3 jaar geleden
Ook in het NOS Journaal gezien dat mensen voorkruipen door brutaal te zijn?
Het telefoonnummer staat in de brief die je toegestuurd krijgt (wanneer je aan de beurt bent).
Amadea
3 jaar geleden
Nieuwsbericht van vandaag: De GGD wordt druk gebeld door mensen die op een wachtlijst willen komen voor een vaccinatie. Maar zo'n wachtlijst
bestaat helemaal niet, benadrukt de GGD. Als je geen uitnodiging hebt voor een prik, is bellen zinloos.

Antwoorden (1)

Als je aan de beurt bent voor een vaccinatie ontvang je een uitnodiging om je te laten vaccineren. In de uitnodiging staat een landelijk telefoonnummer van de GGD, dat je moet bellen om een afspraak te maken