Hoe ondervind ik of mijn symptonen van corona of gewone griep komen?

Ik ben in 1 week negatief en daarna positief getest(zaten wel wat dagen tussen).

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K
tinus1969
2 jaar geleden
Als je positief hebt getest zullen je symptomen wel van Corona zijn.
Ritsuka
2 jaar geleden
Bij positieve test is het Corona

Antwoorden (1)

Na een positieve (zelf)test laat je je testen bij de GGD. Deze test bevestigt of ontkracht dat je corona hebt.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
@jc54 in mijn geval was de GGD niet nodig en gaf de zelftest situatie al genoeg bewijs, maar bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord! :)