Tot wanneer geldt de avondklok in Nederland?

Ik heb de duur van de avondklok even helemaal gemist. Tot welke datum is de avondklok ter bestrijding van het coronavirus van kracht?

3 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Voor alsnog tot 9 februari maar het kan ook nog worden verlengd.
3 jaar geleden
De avondklok duurt tot woensdag 10 februari om 04.30 uur.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/avondklok/regels-avondklok
Toegevoegd op 25 januari 2021 12:59: tekst
3 jaar geleden
SentWierda
3 jaar geleden
Mingeven: met of zonder reden?
Tot 3 maart 4:30 momenteel.
Met op 23 februari een aankondiging voor mogelijke afschaffing of verlenging.
Late update: de avondklok is niet meer in Nederland
Toegevoegd op 20 mei 2021 17:56: tekst