Hoe toon je met de Corona inreisbeperkingen in Duitsland of Belgie aan uit welke provincie je komt?

De Belgische overheid raadt reizen (waaronder toerisme) naar België sterk af voor mensen uit Noord Holland, Zuid Holland of Utrecht. Als je uit Noord Holland, Zuid Holland of Utrecht komt moet je bij binnenkomst in Duitsland een negatieve COVID-19 test tonen die niet ouder is dan 48 uur.
Mijn vraag is hoe ze dat controleren en of hoe je dat aantoont bij twijfel of je wel het land in mag of blijven? Op mijn identiteitsbewijs staat geen adres en de plek van uitgifte van mijn paspoort hoeft niet perse mijn huidige woonplaats te zijn.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Brp ? Post ? Huurcontract? Kun je allemaal tonen waar je adres op staat
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Geen hur pand geen post wat dan?