Ik slik de pil om 18:20 kan ik hem dan in de ochtend nemen bv ik zit namelijk in me stopweek?

een maand geleden
4.3K
Amadea
een maand geleden
Je kunt de vraag aanvullen als je meer duidelijkheid wilt. Het is niet toegestaan dezelfde vraag nogmaals te plaatsen, zo je hebt gemerkt.

Antwoorden (1)

jc54

Na de stopweek kun je je vaste ritueel verplaatsen naar een ander moment op de dag. Houd je dan wel zo veel mogelijk (globaal) aan dat moment.
een maand geleden
Anoniem0123
een maand geleden
Bedoelt u dat ik het niet vaak moet doen? Bedoel je een gewoonte?
jc54
een maand geleden
Ja, elke dag rond dezelfde tijd.
Abcde
een maand geleden
Ik denk dat het voor Anoniem0123 niet duidelijk is. Je mag de tijd van inname veranderen, maar dan moet je de pil wel iedere dag ongeveer op de veranderde tijd innemen. Dus als je hem na je stopweek om 8 uur 's ochtends neemt, dan moet je alle pillen uit die strip rond 8 's ochtends innemen, daarbij heb je wel wat speling. Na iedere stopweek is het geen probleem een ander tijdstip van inname te kiezen vanaf de eerste pil uit de strip. jc54 corrigeer me als ik dit niet klopt.