Kan je zwanger raken na het pijpen door een aantal uren later met ongewassen handen aan je vagina te zitten?

Kan je zwanger raken nadat je iemand hebt gepijpt in de middag, niet je handen hebt gewassen de heledag ( was het vergeten ) en later in de avond perongeluk aan je vagina zit?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
8.3K
Ritsuka
2 jaar geleden
De hele dag je handen niet gewassen? Ook niet na toiletbezoek of voor beteiding van eten? In coronatijd?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Well, ik was de heledag buiten met hem. Ben ook niet naar de wc gegaan en kwam laat thuis. En ging gelijk de douche in, en zat dus perongeluk aan m'n vagina en was totaal vergeten me handen schoon te maken.

Antwoorden (2)

Na een aantal uren, sperma in de buitenlucht, kan dat niet zoveel kwaad meer.
2 jaar geleden
Nee. Dat is biologisch onmogelijk.