Kan je ook ongesteld worden tijdens het slikken van de pil?

Ik zag dus net dat ik een beetje afscheiding had wat ik normaal ook altijd tijdens ongesteldheid heb (niet echt rood bloed), maar ik slik wel gewoon de pil. Ik heb nu denk ik 1 of 2 keer mijn menstruatie overgeslagen dus ik vroeg me af of het nu kan zijn dat ik toch ongesteld ben tijdens het slikken van de pil en als dit kan, wat moet ik dan nu doen?

1.2K

Antwoorden (1)

Na lange tijd de pil doorslikken kun je last krijgen van een doorbraakbloeding.
Dit is normaal, ik had het zelf ook rond 2 volle strips slikken.
Ik loste dit op door tussen 1 1/2 en 2 strips een moment te kiezen om een stopweek te houden.