Heeft anticonceptie zin als je rondom je ovulatie zit?

Heeft het zin om anticonceptie (bijv. Condoom) te gebruiken als je rondom of op je ovulatie zit. Of is de kans dat je zwanger bent dan zo groot dat je sowieso zwanger wordt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Pieterke
3 jaar geleden
Ik vind je laatste zin erg vreemd. Anticonceptie heeft altijd zin als je niet zwanger wilt worden en een condoom biedt ook bescherming tegen soa's.
Ritsuka
3 jaar geleden
Als jij een condoom volgens de instructies gebruikt verklein je de kans op zwangerschap gigantisch.

Antwoorden (1)

Anticonceptie heeft altijd zin tegen zwagerschap maar ook als je ook een condoom gebruikt tegen soa's wel zo belangrijk.