Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer moet ik weer een stopweek inlassen nadat ik mijn vorige heb overgeslagen?

Ik heb mijn vorige stopweek overgeslagen ivm dat ik op vakantie was. Alleen weet ik nu niet of ik nu weer gewoon mijn volgende stopweek kan inlassen én of ik dan in die stopweek beschermd ben.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan op elk moment. Je hebt minstens 1 hele strip van de pil gehad, nu kun je stoppen wanneer het jou uitkomt.
Begin daarna weer met een nieuwe strip.

Bewaar de aangebroken strip, dan kun je die gebruiken als je weer eens je stopweek wilt uitstellen. Zo deed ik het ook altijd.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Prima duidelijk antwoord. Je moet als je stopt trouwens 5, 6, of 7 dagen stoppen. Niet korter en niet langer. Dan blijft alles veilig.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb nu mijn stopweek ingelast na mijn hele strip gehad te hebben. Alleen begrijp ik iets niet, want in de vorige ‘stopweek’ (die ik dus heb overgeslagen) hoef je toch geen pil te slikken, maar als er in die week niks gebeurt en ik nu in die week geslikt heb wat had dat voor nut precies? Hele stomme vraag misschien.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding