Wanneer moet ik weer een stopweek inlassen nadat ik mijn vorige heb overgeslagen?

Ik heb mijn vorige stopweek overgeslagen ivm dat ik op vakantie was. Alleen weet ik nu niet of ik nu weer gewoon mijn volgende stopweek kan inlassen én of ik dan in die stopweek beschermd ben.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Dat kan op elk moment. Je hebt minstens 1 hele strip van de pil gehad, nu kun je stoppen wanneer het jou uitkomt.
Begin daarna weer met een nieuwe strip.

Bewaar de aangebroken strip, dan kun je die gebruiken als je weer eens je stopweek wilt uitstellen. Zo deed ik het ook altijd.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Prima duidelijk antwoord. Je moet als je stopt trouwens 5, 6, of 7 dagen stoppen. Niet korter en niet langer. Dan blijft alles veilig.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb nu mijn stopweek ingelast na mijn hele strip gehad te hebben. Alleen begrijp ik iets niet, want in de vorige ‘stopweek’ (die ik dus heb overgeslagen) hoef je toch geen pil te slikken, maar als er in die week niks gebeurt en ik nu in die week geslikt heb wat had dat voor nut precies? Hele stomme vraag misschien.