Hoe kan ik (zonder dat ik het in de stopweek zit) het tijdstip van het slikken van de pil veranderen?

Ik zou graag het tijdstip van mijn pil van 8:00 naar 21:00 willen verschuiven, hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Elke dag twee uur later:
10 u
12 u
2 u
4 u
6 u
8 u
11 u
In een week zit je dan veilig op je nieuwe tijd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oeps van 6 uur kun je naar 21 uur gaan.
Dus in 6 dagen.

Antwoorden (1)

Vooral , zoals met alles , geen paniek . Stoffen zoals een anti-conceptie middel , maar ook medicijnen verdwijnen niet zomaar opeens uit je systeem en er is ook altijd een "veiligheidsmarge" in acht genomen . Dus die pil die je om de 24 uur neemt "werkt" 26/28/30 uur . Op de bijsluiter staat bijvoorbeeld , wat te doen als je hem/haar(?) vergeet , daar staat ook altijd een tijd bij , neem die als richttijd .
Dus , als er staat , minder dan 6 uur vergeten , nog innemen . Neem bijv. 5 uur later je pil in , voor jou dus 8+5=13 , 1uur 's middags , misschien enkele dagen en dan 13+5=18 , 6 uur avonds , daarna hetzelfde en ben je bij 21.00 aangeland zonder dat je echte "gaten" hebt laten vallen