Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik (zonder dat ik het in de stopweek zit) het tijdstip van het slikken van de pil veranderen?

Ik zou graag het tijdstip van mijn pil van 8:00 naar 21:00 willen verschuiven, hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Elke dag twee uur later:
10 u
12 u
2 u
4 u
6 u
8 u
11 u
In een week zit je dan veilig op je nieuwe tijd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oeps van 6 uur kun je naar 21 uur gaan.
Dus in 6 dagen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vooral , zoals met alles , geen paniek . Stoffen zoals een anti-conceptie middel , maar ook medicijnen verdwijnen niet zomaar opeens uit je systeem en er is ook altijd een "veiligheidsmarge" in acht genomen . Dus die pil die je om de 24 uur neemt "werkt" 26/28/30 uur . Op de bijsluiter staat bijvoorbeeld , wat te doen als je hem/haar(?) vergeet , daar staat ook altijd een tijd bij , neem die als richttijd .
Dus , als er staat , minder dan 6 uur vergeten , nog innemen . Neem bijv. 5 uur later je pil in , voor jou dus 8+5=13 , 1uur 's middags , misschien enkele dagen en dan 13+5=18 , 6 uur avonds , daarna hetzelfde en ben je bij 21.00 aangeland zonder dat je echte "gaten" hebt laten vallen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding