kan ik appelazijn capsules slikken bij de anticonceptie pil?

Ik wil afvallen. en dit wil ik doen met afslanktabletten chroom en appelazijn tabletten van de kruidvat. mijn vraag is kan dit in combinatie met de anticonceptie pil of verhoogd dat de kans op zwangerschap?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
die pillen gaan je niks helpen. Voldoende bewegen en sporten, redelijk gezond eten en op je porties letten (niet te veel en niet te weinig) is het enige dat werkt op de lange termijn.
Stel dat dit werkt, ga je dan de rest van je leven die pillen slikken? want als je stopt kom je gewoon weer aan, want je hebt niks aan je gewoontes veranderd
Cryofiel
9 jaar geleden
Waarom chroom? Heb je chroomtekort? Zo niet, geen chroom gebruiken. Een teveel aan chroom is schadelijk. Dat geldt des te meer als je de verkeerde soort chroom treft. Er zijn namelijk twee chroom-valenties, de ene heb je nodig (maar niet teveel, dus niet slikken als je geen tekort hebt), de andere is ronduit schadelijk. Waarom appelazijn? Wat zou dat moeten doen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
(Appel)azijn zou vetten in je lichaam moeten kunnen afbreken.....ik heb daar zo mijn twijfels bij, vooral bij de mate van werkzaamheid, Volgens mij breek je er veel meer kalk mee af.

Antwoorden (1)

Appelazijn is ...gewoon appelazijn. Dat kun je consumeren zoveel je wilt, in elke vorm die je wilt. Het zal geen effect hebben. Tenzij je het gaat drinken ; dan is het niet zo goed voor je gebit. Maar met capsules heb je daar geen last van. En ook je maag is niet zo blij met al dat sterke zuur.

Chroom is minder ongevaarlijk ; als je teveel binnenkrijgt kun je vervelende uitslag kriijgen. Ik zou me tien keer achter de oren krabben voor ik dat vrijwillig in mijn lijf stopte, hoe klein de dosis ook .Die kwakzalfmiddeltjes zijn niet altijd zo ongevaarlijk als ze op het ook lijken. Het is geen 'baat het niet, schaadt het niet' . Meer "baten zal het niet, schaden kan het wel"
Je zult er niet van afvallen -althans niet van die pillen - en het zal geen invloed hebben op de werking van de anticonceptiepil.

Verder zal het vooral je banksaldo zijn dat van dit soort tovermiddeltjes flink kan afnemen. Als het namelijk echt werkte, en je viel er echt van af, ook nog zonder bijwerkingen, dan schreven artsen ze wel aan de lopende band voor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Prima antwoord, +. Jouw opmerking over chroom deed me ergens aan denken. Chroom komt in twee vormen voor: de ene vorm is nuttig voor het lichaam, de andere is ronduit schadelijk. Die nuttige vorm krijg je meer dan voldoende binnen via je voeding. Die hoef je echt niet aan te vullen. Ik zou die vorm alleen nemen nadat via een betrouwbare test is vastgesteld dat je een tekort hebt, en nadat is gebleken dat je dat tekort niet kunt aanvullen door weer gezond en gevarieerd te gaan eten. Die schadelijke vorm moet je zien te mijden. Ik zou daarom nooit zomaar een chroombevattend middeltje slikken, veel te riskant.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik mag toch aannemen dat in een dergelijk voedingssupplement de juiste chroom wordt gebruikt. Maar dan nog, dat heb je inderdaad in de regel niet extra nodig.