Heet iemand ervaring met een iriscopist?

Ik werd laatst gewezen (door mijn scala aan lichamelijke klachten) om eens naar een iriscopist te gaan. Ik sta hier een beetje sceptisch tegenover omdat ik al zoveel geld heb uitgegeven aan alternatieve geneeswijzen maar misschien is het toch niet zo'n slecht idee. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja; kwam er iets uit wat de artsen/specialisten over het hoofd hebben gezien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.2K

Het beste antwoord

Ik ben ooit eens bij een iriscopist geweest.
Er bleek van alles mis met mij.Ik had leverklachten nierproblemen enfin er was niets goed.Ik kreeg een vaag drankje mee en moest dat slikken.Wat daarna gebeurde!!
In mum van tijd lag ik in het ziekenhuis ik was nog nooit ik zeg nog nooit zo ziek geweest.
Dat drankje zou ontgiftend werken maar volgens mij was ik vergiftigd.
Ik neem al mijn klachten voor lief als ik maar nooit meer zo ziek hoef te worden.
Ik zou niet gaan of wel om te weten wat ik mankeer maar verder geen drankjes of pillen nemen maar met de uitslag naar de HA gaan en zeggen dat je het één en ander vermoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb er geen praktijk ervaring mee en dat wil ik ook zo houden. Heb er wel eens wat over gelezen. Conclusie van het stuk was dat irisscopie onder de kwakzalverij valt. Bespaar je dus liever je geld. Daar kun je veel nuttigere doelen voor vinden.

Laat je niet misleiden. Als je ziek bent, kun je negatieve emoties, die dit soort onderzoeken kunnen oproepen, er niet bij gebruiken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vraagt ze toch niet?
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik heb er ervaring mee, door literatuurstudie. Denk dat het belangrijk is dat pinkie ook kritische geluiden hoort over irisscopie.
Zowel nichtje als dochter geweest bij iriscopist en beide keren klopten een heleboel dingen. Bij nichtje hebben de pilletjes goed geholpen terwijl specialisten er geen oplossing voor hadden. dochter bleek uiteindelijk een blessure de oorzaak. Goede ervaring gehad en werd door verzekering vergoed.