Wat zijn deze bultjes?

Ik heb al een tijdje deze bultjes op mijn buik en ik weet niet wat het zijn en hoe ik ze weg krijg. Ik heb acne, maar niet dit soort bultjes. Kan iemand mij helpen?

Picture for question
11 maanden geleden
1.9K
Pieterke
11 maanden geleden
Ga even naar de huisarts. Die kan je advies geven. Dat is beter dan zefl gaan "dokteren".
tinus1969
11 maanden geleden
Wat is die groenige vlek linksmidden op de foto en waar zit die op je buik? Welk deel van je buik zien we hier? Waar zit bv je hoifd?
jc54
11 maanden geleden
4 Maanden geleden had je ook al problemen met je huid (zie je vorige vraag). Ben je inmiddels al bij een dermatoloog heweest?
Zz
11 maanden geleden
De bultjes zitten meer tussen mijn borst en navel en die vlek is een puistje denk ik
Zz
11 maanden geleden
Ja ik was langs de huisarts geweest voor mijn vorige problemen en die heeft mij antibiotica gegeven waardoor die problemen zijn opgelost, maar mijn gezicht is nog wel steeds heel erg droog na het wassen.
joro
11 maanden geleden
Dit lijkt op mastocytose, jeukt het ook? Let daarnaast eens op je voeding, heb je de laatste tijd veel aarbeien gegeten bijvoorbeeld? Veel water drinken is altijd goed en zo min mogelijk zoetigheid.
Zz
11 maanden geleden
Het jeukt niet en ik eet niet vaak aardbeien, dus ik denk dat het niet mastocytose is. Ik ben van plan om een afspraak bij de huisarts te maken om het te laten bekijken.
Josca
10 maanden geleden
Het ziet er uit als keratosis pilaris

Geef als eerste antwoord