Wie kan mij helpen met het vinden van een arts/homeopaat die gespecialiseert is in tropische huidziekten?

In de Randstad, bij voorkeur

Toegevoegd na 59 minuten:
Zoek dus een HOMEOPAAT/arts voor huidklachten

Antwoorden (1)

Voor het vinden van artsen die gespecialiseerd zijn in het stellen van diagnoses en behandelen van tropische huidziektes kun je het beste contact opnemen met het Havenziekenhuis te Rotterdam.
Het Havenziekenhuis heeft een groot aantal specialisten Tropengeneeskunde

Toegevoegd na 7 minuten:
Je vermeldt in de vraag niet welke Randstad je bedoelt.
Het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam richt zich in de behandeling van huidziekten speciaal op de zogenaamde inflammatoire (met ontsteking gepaard gaande) huidziekten, zoals tropenziekten en infectieziekten, pigmentstoornissen en huidtumoren.
Er komen patiënten die een huidziekte hebben opgelopen tijdens vakanties in de tropen of patiënten die als immigrant een huidziekte hebben meegebracht uit het buitenland. De dermatologen van het AMC die hierin gespecialiseerd zijn, hebben tevens veel expertise op het gebied van infectieziekten van de huid.

Toegevoegd na 6 dagen:
In Utrecht ( Koningsweg 234) is er het Homeopathisch Artsencentrum voor huidklachten.
Er zijn momenteel acht homeopathische artsen die allen universitair zijn opgeleid. Alle artsen zijn lid van de AVIG-VHAN, Vereniging Homeopathische Artsen Nederland. U kunt daar informeren naar de specialisatie Tropische huidziekten. Een specifieke naam van een arts kan via Goeie Vraag niet gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
"Je vermeldt in de vraag niet welke Randstad je bedoelt." Er is maar één Randstad! Dat is de hoefijzervorm rond het Groene Hart bestaande uit Utrecht, Amsterdam, Den Haag en Rotterdam en alle daartussen liggende steden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Antoni, ik bedoel natuurlijk waar ergens in die Randstad. Het maakt verschil of men rondom Rotterdam, Utrecht, den Haag of Amsterdam iets zoekt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@constant, informeer in Utrecht bij het Homeopathische artsencentrum. Daar kunnen zij u verder helpen. Een specifieke naam kan ik hier niet noemen. Veel succes.