Wat is Wax, en hoe slecht is Wax voor je lichaam?

Ik zie tegenwoordig dat sommige celebs wax roken.
En nu vraag ik me dus af, Wat is het? waar komt het vandaan? en wat doet het met je lichaam?
Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord en ik heb ook geen idee hoe mensen aan dat spul komen en of het onder soft/hard drugs valt? of sowieso wel eens in een categorie drugs.

Voor mensen die niet weten wat ik bedoel,
https://www.youtube.com/watch?v=ngAkaQXTPfo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

wax is een drugs gemaakt van marijuana of zo , bekijk de bron website...