Is bioresonantie betrouwbaar met het testen op intoleranties en allergie?

Mijn huid reageert op bepaalde voeding, waarbij die met sommige voeding onzuiver wordt. Ik zou graag willen weten aan welke voeding dit allemaal ligt. Ik heb het nu zo goed als onder controle maar wil er gewoon zeker van zijn welke voeding het triggert. Zou mij dit kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Nee. Bioresonantie valt onder de kwakzalverij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, verkeerde button.
Er zijn genoeg allergologen en dermatologen die wél wetenschappelijk verantwoorde onderzoeken doen. Dus dat lijkt me de aangewezen weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een standaard allergie onderzoek in een ziekenhuis werkt ook niet altijd.
Bioresonantie kan werken, maar als je het liever wetenschappelijk aanpakt is dit misschien iets voor je: http://www.prohealth.nl/
Mijn zus had er goede resultaten bij.
Beterschap!