is er een kaart van het menselijk lichaam waarbij te zien is waar de spieren het dichtste onder de huid zitten?

als ik bv stijve spieren (of spierpijn) heb in nek / schouder/ en benen / armen heb, wil ik dat met apparaatje van tel sell wat lichte schokken afgeeft minder laten worden, echter dan moet je de plakkers op de huid plakken waarbij vlak in de buurt de stijve spier zit, hoe waar vind ik de plek waar ik ze het beste kan plakken? is er een kaart van het lichaam om te zien waar welke spieren zich bevinden? zodat ik niet de verkeerde spieren verlicht.

Toegevoegd na 9 uur:
bv een kaart waarop de te zien is waar men acupunctuur naalden plaatst..
de kaarten zijn goed, maar ik zou graag de punten willen aangewezen hebben waar spierweefsel vlakonder de huid ligt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Misschien heb je iets aan Googles Body Browser. Die is heel erg gedetailleerd.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje wel voor je antwoord maar ik krijg dan dit:
WebGL not supported
--------------------------------------------------------------------------------
This product uses WebGL, which your browser does not appear to support. Possible reasons:
Your Web browser actually doesn't support WebGL.
Check this page for a list of browsers that do.
Your video driver or operating system is not supported.
To ensure fast performance and prevent crashes, some browsers that support WebGL deactivate it for particular video driver and operating system versions. (For some browsers it is possible to override this -- you can manually turn WebGL back on by changing a setting. Do so at your own risk.)
7bbe2184-8f97-4f08-85f3-6c763a2314e8
Y2:7bbe2184-8f97-4f08-85f3-6c763a2314e8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, krijg ik ook. Foute link dus.
grasmaaier
11 jaar geleden
he, das raar, bij mij werkt het prima in firefox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb verder gekeken, staat dat webGL alleen met firefox word ondersteund en niet voor IE, zal de bron eens verder googlen miss dan een link voor IE
grasmaaier
11 jaar geleden
Je zou ook gewoon even firefox kunnen downloaden, en weer verwijderen als je het gezien hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb firefox maar geinstallerd maar voornamelijk omdat IE een groot beveiligings lek heeft (werd vanmorgen bekend gemaakt) dus ook maar gelijk even deze site geprobeerd.., goede tip betreft de site

Andere antwoorden (1)

ja die zijn er ga eens kijken op http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d1.html daar kan je een Anatomische Poster bestellen met alle spiergroepen er op. je kan ze ook gelamineerd krijgen tegen beschadigingen. suc6 ermee

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb ff gekeken voor je er staat een mooie Stijlvolle poster van het Spierstelsel van het Menselijk Lichaam