Takelen je hersencellen af van achter de computer te zitten?

Hoeveel uur zou je dan op de pc mogen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zucht. Nee

Het beste antwoord

Het licht er maar aan wat je doet achter de computer.
Kijk je alleen maar video of uitzending gemist, dan is het niet best voor je hersenen (net zo slecht als voor tv hangen). Doe je vaak puzzel, of strategische spellen en/of lees je nieuws items, of programmeer je, dan word je hersencapaciteit alleen maar beter getraind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Welnee, tenzij je flink aan de alcohol zit achter de pc.......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ergonomen bevelen als maximale tijdsduur voor beeldschermwerk 6 uur per dag aan. Dit is inclusief het aantal uren dat je thuis achter de computer zit.