als de pillen werken, dan zit er amfetamine in.
dat jaagt je stofwisseing op, maar ook je hartspier.
gelukkig zijn deze pillen verboden, en niet makkelijk te krijgen.
deze pillen zijn erg slecht voor je gezondheid.

als er geen amfetamine in zit, ga er dan maar van uit dat de pillen niet waarmaken wat ze beloven.
12 jaar geleden
het is nooit gezond want het is niet natuurlijk.

je stofwisseling wordt opgejaagd, er zitten stoffen in die kunnen 'vullen', er zitten stoffen in voorkomen dat je voedingsstoffen opneemt (dus ook gezonde dingen die je lichaam nodig heeft) en het is vaak vochtafdrijvend (dus daar verlies je ook gewicht van, maar geen vet)

ook zit er een stofje in wat hongergevoel kan remmen.

kortom, je lichaam draait op volle toeren en krijgt niet genoeg binnen.

middeltjes die niet verboden zijn werken alleen icm met verstandig eten en veel bewegen. áls ze al werken.

wat de samenstelling is van de stofjes en welke stoffen erin zitten verschilt van pil tot pil.

je zou ook een glas water met citroensap kunnen nemen bv, dat heeft het ongeveer het zelfde effect. als je dan nog op een stengel bleekselderij knaagt werkt dat ook vochtafdrijvend en hou je heel wat centen in je zak.

daarbij flink wat bewegen en gezond eten en je bent er ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan van alles en nog wat zijn: laxeermiddelen, vochtafdrijvende stoffen, stimulerende middelen, stoffen die de vetopname in de darmen tegengaan etc.

Gezond zijn die middelen nooit, of ze uitgebreid wetenschappelijk getest zijn of niet, want je verstoort er evenwichten in je lichaam mee die niet voor niets zijn ontstaan. Gewicht verliezen op zich kan heel slecht zijn. Verlies van vocht of spierweefsel of chronische diarree is verre van gezond. Waar het om gaat is je hoeveelheid lichaamsvet. Is die te groot dan moet je manieren zoeken om dat vet kwijt te raken. Zeker als je streeft naar een blijvend resultaat zul je vooral je voedingsgewoontes maar ook je bewegingspatroon onder de loep moeten nemen.