wat is de boete als je word gepakt met ephedra bestelling

Hoi
Ik wil graag ephedra bestellenheb begrepen dat dit in amerika legaal is.. maar wat als ze het vinden bij de douane

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

In de VS is het ook illegaal door de bijwerkingen. Maar als je het toch weet te bemachtigen en de douane snapt je krijg je waarschijnlijk een boete en worden de pillen in beslag genomen en vernietigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Efedra is echt troep. Het zat vroeger in stackers (mag nu niet meer) en je kan er behoorlijk van naar de klote gaan....

Ik kan niets over boetes vinden, maar als het gevonden wordt, wordt het wel in beslag genomen door de douane.

Wil je afvallen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de Nederlandse douane een bestelling ephedra onderschept zullen ze het in beslag nemen en krijg je een brief in de bus met de mededeling dat het in beslag genomen is en dat je wordt aangeraden om dergelijke producten niet meer te bestellen of ervoor proberen te zorgen dat dergelijke producten je niet meer toegezonden worden.
Je bent je bestelling dan dus gewoon kwijt, maar je zult geen boete krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is maar 1 weg, hard werken aan je doel, en je voedingspatroon aanpassen.
geen vet, maar maak eens vaker een lekkere salade, maak de verhouding aardappels/ groente zo dat je maar een paar aardappels hebt en veel meer groente.
drink weinig of geen alcohol.
drink liever sportdrank, of ice tea, en minder koffie, maar groene thee.
maak volkorenpasta, met meer groente er in, geen mixen die gemaakt zijn van poeder, maar pureer tomaten die in blik al gepeld zijn, met een lading knoflook, en gebakken kipfilet stukjes, en italiaanse roerbakgroente er door is dat heel lekker.
en meld je aan op een sportschool, of ga een andere sport beoefenen waar je veel calorieen bij verbruikt.
ga alsjeblieft niet die pillenrommel gebruiken, de weg van de minste weerstand is het pad van de duivel.

Toegevoegd na 2 minuten:
by the way een glas pils of wijn 2x per week is nog wel toegestaan hoor als je dat erg graag lust.