Alleen je behandelend arts kan dit met bepaalde medicatie al dan niet met chemo. Dus wees gewaarschuwd en neem deze waarschuwing echt heel serieus of vraag het na bij je arts....maar niemand, maar dan ook niemand die geen arts is kan deze waardes naar beneden halen......ook Jomanda niet (Sylvia Millecam)

Wel kun je naast chemo of andere medicatie van je arts homeopatische producten gebruiken om je lichaam te ondersteunen om te herstellen van de aanslagen op je lichaam van de bv chemo. Maar ook hierover moet je met je arts overleggen en naar een erkende homeopaat gaan die aangesloten is bij Beroepsvereniging NVKH.

Dus ga aub niet zelf dokteren, want ook kruiden en tincturen kunnen je behandeling tegen werken, bepaalde kruiden zijn erg krachtig en vaak gaat dat niet samen met chemo. Dus nogmaals, er is naast jou arts geen mens/leek die jou kan helpen de waardes te laten dalen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een oncoloog kan dat. Maak via je huisarts een afspraak met een oncoloog.