gister ben ik gestoken door een mug op mijn wang en ik heb 4 bulten,het jeukt een beetje en het doet pijn als ik het aanraak,wat moet ik doen?

.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (9)

anti prik zalfje kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wat deppen met azijn, maar daar is het waarschijnlijk te laat voor.
Verder wachten tot het over gaat en er niet aan krabben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beheers je dor er niet aan te zitten gaat vanzelf over
13 jaar geleden
Azaron werkt bij mij altijd goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wachten tot het over is...
Eventueel een spulletje kopen tegen de jeuk, daar ligt de drogist vol mee.
Probeer in ieder geval niet te krabben: Je krijgt een lelijke wond op je gezicht en bovendien activeer je door te krabben de jeukende stof in de bult, waardoor die nog meer gaat jeuken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de jeuk echt te erg wordt en al die zalfjes en middeltjes van de drogist niet werken dan kun je bij de apotheek cetrezine kopen zonder doktersrecept. Dit is een heel klein pilletje voor allergien. Ik gebruik deze altijd als ik een muggenbult heb. Ik ben namelijk allergisch voor muggenbeten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anti prik en ff hard zijn niet krabben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nestosyl kopen en op smeren! Is het met 5 min over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I Dit is wat mij betreft het beste advies! Prima zalfje, werkt erg goed.
Nestosyl is inderdaad een heel goed middel.
Je kunt ook een beetje tandpasta op een muggenbeet smeren, dan gaat hij niet jeuken.
Ik gebruik altijd Parodontax, weet niet of andere tandpasta ook werkt.