Hoe kan iemand die niet rookt toch medicinale wiet gebruiken.

Het gaat om mijn moeder van 84 die veel pijn heeft van reuma en niet genoeg pijnstilling kan krijgen omdat ze dan als een verdwaasde zombie rondloopt. Nu lijkt mij dat medicinale wiet voor haar een uitkomst kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik ook wel benieuwd naar maar dan voor mezelf. Thee wist ik niet maar wel goed om te weten :-)

Het beste antwoord

In de thee trekken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of als spacecake
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/Aandoeningen/Thema_s/Medicinale_cannabis.aspx?mId=10702&rId=41
Rieneke1
13 jaar geleden
bizarre min, c+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de thee klinkt heel interessant.
Daanouwerke reuze bedankt voor je link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als thee werkt het goed tegen pijn. Ik dronk vroeger wel eens wietthee tegen menstruatiepijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
THC bindt zich bijna niet aan water, wel aan vetten. Doe er dan een beetje melk bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.mediwiet.nl/Mediwietthee%20maak%20je%20zo.html

Andere antwoorden (5)

Toediening als morfine oid? Spuiten, pompje, tabletvorm bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vaporizer zou ik aanbevelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaporizer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het eten of drinken. Maar dan moet je het wel eerst verhitten, koken of bakken. En hou er rekening mee dat THC (het werkzame bestanddeel van wiet) zich niet of nauwelijks bindt aan water maar enkel aan vetten, oliën of alcohol.
Je kunt er bijvoorbeeld thee van zetten, laat water koken met daarin circa een glas melk (voor de nodige vetten) doe dan een gram wiet in een thee-ei erin en laat het minimaal 5 minuten trekken.
Ook spacecake (eigenlijk gewone cake met wietboter) is een mogelijkheid.
Recepten kun je vinden op de site genoemd bij bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waterpijp misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan medicinale cannabis ook verkrijgen in de apotheek.

Er zijn drie soorten:

Bedrocan, Bedrobinol en Bediol granulaat, elk met een eigen samenstelling en sterkte.

Je moet het wel door een arts laten voorschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die min? Uitleg aub.