Heeft iemand tips voor een of ander homeopatisch middel zodat ik niet meer zo zenuwachtig ben met praktijktoetsen en dus geen blackout meer krijg?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

valeriaan rode/ blauwe pilletjes bij elke drogist te krijgen, let wel op dat je die zonder melatonine neemt anders val je in slaap! maar ze werken echt goed, half uurtje van te voren een nemen en eventueel tijdens/ vlak van te voren nog eentje nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook naar een homeopaat gaan die kan precies kijken welk middeltje er het best bij jou past en misschien wel hoe je eraan komt. Zoek op google naar een klassieke homeopaat bij jou in de buurt let wel op of ze aangesloten zijn en je een vergoeding krijgt van je verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat snap ik. Maar diegene die aangesloten zijn en die je ook vergoed krijgt zijn wel te vertrouwen. Die van mij heeft me iig super geholpen met dingen die de psycholoog nog niet eens snapt haha. Maar het heeft wel tijd nodig. Maar ik snap dat jet het niet vertrouwd had ik ook altijd tot me collega er erg mee geholpen was en ik nu ook :)
Valdispert pilletjes. Helpen echt. Maken je rustig terwijl je toch heel alert blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon bij Kruidvat. Ongeveer 7 euro voor wel 50 van die pilletjes. je hebt twee soorten. Valdispert en Valdispert forte. Die eerste moet je hebben, want forte is dubbele hoeveelheid = extra sterk. Word je slaperig van en dat moet niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. Gewoon uit het schap. Liggen bij de zelfhulpproducten zoals paracetamol en zo. Bij de kassa vragen ze of je ermee bekend bent en dan zeg je gewoon dat het de eerste keer is. Dan zullen ze iets vertellen over de pilletjes. Hoeveel en hoevaak en doorslikken met water en zo. Maar dat staat ook op de bijsluiter. helemaal natuurlijk spul, dus dat kan geen kwaad. En het helpt echt. Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is gewoon vrij vergrijkbaar overal werk net als lithium alleen in veel lichtere mate.
Homeopatische middelen zijn op basis van planten, en hebben wat tijd nodig om te gaan werken. Die kun je dus niet even innemen een uurtje voor je examen.
Wat bij jou goed werkt zul je zelf moeten uitvinden.
Wellicht kan onderstaande website je op weg helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal 2 0f 3 dagen tevoren voor je examen
ik gebruik al jaren passiflora van dr. Vogel, en dat helpt geweldig goed. dit middel werkt niet verslavend en kun je innemen wanneer je het nodig bent. het is vrij te koop bij veel drogisterijen en apotheken
succes er mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sint Janskruid, maar pas op, als je de pil slikt kan dat de werking van de pil tijdelijk verminderen.